Angoria İle ilgili bir Duyuru!!

6 Haziran 2016 Pazartesi

Angoria İle ilgili bir Duyuru!!


Selam millet tamam biliyorum birini bile olsa bu yazıyı bölüm sanıp okudu ve bölüm olmayınca bana sövdü.

Konunun Angoria olduğunu hepiniz biliyorsunuzdur. Yapacağım duyuru ise şu; ARA VERMEM GEREKLİ....


Şimdi neden diyeceksiniz?

Açıklıyorum. İki dersten maalesef kaldım :( ve kaldığım bu derslerin bütünlemesine daha sıkı çaloışarak girmek istiyorum. Bu yüzden de yazı yazarken en çok vakit ayırdığım ''Angoria'' adlı serime ara vermek istiyorum.

Gelelim Dead Days adlı seriye onun ise bir sezon sonu planı aklımda dolaşıp duruyor ama daha hazır bile değil. Dead Days'e ara vermeyeceğim belki evet ama bir miktar yavaş çıkacak bölümler.

Ramazanın ilk günü sizler için kolay ve zahmetsiz geçmesi dileğiyle...

Hoşçakalın :D

0 yorum :

Yorum Gönder