DD Bölüm 62 SİZLERLE....

4 Haziran 2016 Cumartesi

DD Bölüm 62 SİZLERLE....


Dead Days Bölüm 62: Sen bizi mi koparıyon anlamadım ki?



Bölümü yazan ''Aydehan'' ve düzenleyen ''Dunklesplatz'' a teşekkür eder. Sizlere de iyi okumalar dilerim :D



Selam millet Mete karşınızda nasıl gidiyor ? Saolun canlarım bende iyiyim. Geldik en mübarek sayılar kombosunun ikincisine vay be ne kadar da iyi gidiyoruz ha? Aman aman dua edin devam etsin sonrasında yazar size ve bana kıymasın :D 

Şaka la şaka kıyamaz bana :D 

Neyse konumuza dönelim.

Yazar notu: Bölümü yazarken dinlediğim şarkıyı dinlemek isteyen olabilir. Buraya linkini paylaşıyorum.



                     


                                                                             ***


İhtiyarın sesini duyduğum anda ne yapmam gerektiğini biliyordum. Bu ipnelerin götlerini vücutlarından ayırıp ibret olsun diye köpeklere yedirtmek gerekir ama.... Görev olduğundan sadece saldırmalarını bekleyebilirim. 

‘’Gelsenize lan göt laleleri ne bekliyonuz siz orda öyle!! Ne oldu yemiyor mu? Dün kızı kurtarırken laf yapmayı iyi biliyordunuz hayırdır?!!! ‘’ Diye fısıldadım, sesimin yüksek çıkmasını istemem sonrasında ihtiyar gelip birde benim öldürdüğümü anlar falan aman diyim!!


‘’ Sen kimsin ki la bebe!! Sadece şans bunların hepsi, götünden şans akıyor resmen!! ‘’ diye içlerinde en ufak boylu kişi bağırdı. 

Ancak konuşan bir it daha…

Baktım ki böyle olmayacak ve benimde bu işi biraz hızlı halletmem gerekiyor. Suratımı bir anda cin çarpmışa döndürdüm. Kendimi bir anda yere doğru attım ve uzun soluklu bir çığlık boğazımdan dışarıya doğru çıktı. 

Uzun uzadıya çığlık attıktan sonra ellerimden birisini havaya kaldırdım ve yumruğumu kendimi vurmaya başladım. Yumruğu vurduktan sonra ‘’Yardım edin!! ‘’ diye bağırdım. 

Bir tane daha yumruk attıktan sonra, ‘’Ne olur yardım edin!!, Bu garip şeyden kurtarın beni ahhh!!!’’ diye bağırdım. 

Bu sırada ise ihtiyarın sesinin iyice yakından geldiğini fark etmiştim. Planım bununla yeni bir boyuta başlıyordu. Suratıma iki hızlı yumruk daha vurdum ve ‘’ Yalvarırım!! bu… kurtarın beni!!’’ diye bir kez daha bağırdım. 

İhtiyarın ‘’Ne oluyor ulan burada!!’’ diye bağırarak geldiğini fark ettim. Ellerimi boğazıma götürdüm ve kendimi boğuyormuş gibi yaptım. Bu sırada ise omuzlarım ile üç kekonun yanına doğru ilerlemeye başladım. 

‘’Nef… es alamıyorum…’’ diye mırıldanmaya başladım. Bu sırada ise davranışlarımdan korkmuş olan sözde delikanlı kekolar yerlerine mıhlanmış ve birisinin pantolonu bacak arasından su sızdırmaya başlamışttı. Cidden işiyor la adam korkudan!!


Bu sırada ise nefes almakta güçlük çekiyormuş gibi davranmaya devam ediyorum. Arada srada mırıldandığım kelimeler ile git gide ölüme kucak açıyor gibiydim.


GÜMMM!!!!!


havaya doğru sıkılmış pompalı tüfek sesi ile birlikte ellerimi boğazımdan çektim ve suratımı ağlamaklı bir ifadeye bürüdüm. Tam bu sırada ise çalılığın arasından ihtiyar elinde pompalı tüfek ile çıktı.


Doğruca gözleri bana gitti ve sonrasında ‘’ Ne yaptınız lan bu çocuğa!! ‘’ diye bağırdı. Ardından ise tüfeğini doğrulttu ve nişan aldı. İşte ihtiyar ya!! 



‘’Biz birşey yapmadık!! Demi lan!! Ses versenize Oğlum!! ‘’


Birisi sanki bu sözleri bekliyormuş gibi ‘’Aynen bey amca bir birşey yapmadık vallahi’’ diye konuştu. Bu sırada ise ihtiyar bir bana bir onlara bakıyordu. İnşallah çakmaz numaramı diyerek yaptığım role devam ettim. ‘’ İçlerinden birisi silah çıkardı. Arkadaşlarından birisini kafasından vurdu… ‘’ dedim ve derin bir nefes aldım. ‘’ heh… heh… Sonra şurada ki iki kişiyi dövdüler çok kötü bir halde. Kontrolden çıkmış gibiydiler…. <Nefes alır> o sırada bende kendi kaldığım yerden çıktım ve onlara bağırdım durun yapmayın diye ama beni dinlemediler bile!! Sonrasında gözlerini gördüm onların, kan bürümüştü gözlerini…’’ dedim ve sustum.


İhtiyar zaten sonrasında ne olduğunu anlamıştı. Bende bu arada kendimi zorlaya zorlaya gözlerimden bir damla yaşın çıkmasına sebep oldum. İyi gidiyor lan numaram ehehehe!!

‘’Amca vallahi bak bir şey yapmadık. Her şey bu çocuğun suçu nasıl olduysa midesinden silah çıkardı ve bizi bu hale getirdi. Sonrasında ise durdu ve kendini dövmeye başladı. Dur amca çek o silahı, Şeytan doldurur vallahi ‘’ dedi. İhtiyar elindeki silah ile birlikte olduğum yere gelmiş ve ‘’ Yani bu çocuk, ağzından silah çıkardı. Sonra sizi bu hale getirdi öyle mi? ‘’ dedi.

Bu sırada ise tek kaşı havaya kalkmıştı. Titreyen elleri ile silahı daha sıkı kavradı. Doğruda silahı omz*una yerleştirdi.

‘’3!!’’ diye bağırdı. Bağırmasından ben bile etkilendim lan!! 


‘’2!!’’

Bu sırada ise sayıları duydukları anda ne olduğunu anlayan kekolar arkalarına bile bakmadan topukları götünde koşmaya başladılar. Arkalarından bakan ihtiyar ‘’Bir daha bu civarlarda görürsem sizi o ananızdan emdiğiniz sütü burnunuzdan getiririm ulan!! ‘’ dedi.


Bu sırada ise baktım bakışları bana doğru dönecek gibi hemen gözlerimi kapattım ve bayılmış numarası yaptım. Aman birde bize patlar falan…


“Ne zaman görsem bu haldesin, bizi mi koparayıon anlamadım ki? “ diye konuştu ihtiyar 

Lann!!! Bu replik!! 

Hüseyin kardeşin repliği değilmiydi lan bu replik!! Haydaaa!! 

Sen nerden biliyon ihtiyar bu repliği!! 

Neyse şuan bunları düşünmeye gerek yok. Hazır numaradan da olsa bayılmışken, gideyim de tam yapayım bari bunu...

İçimin geçtiğini hissettim o yüzden haydin millet görüşürüz 






0 yorum :

Yorum Gönder