DD Bölüm 63

8 Haziran 2016 Çarşamba

DD Bölüm 63


Yazan: Aydehan
Düzanleyen: (Bu bölümlük düzenlemedi :D)  Dunklesplatz 



İyi okumalar :D Bölüme yorum atmayı unutmayınız :D 


Dead Days Bölüm 63 - Bana Yardımcı Olurmusun? 


Selam millet Mete karşınızda biliyorsunuz uzun bir ara geçti ama yazarımıza hak veriyor ve bütlerinde başarılı olmasını diliyorum :D 

Şimdi özleşme faslını geçtiğimize göre bölüme geçebilriz diye düşünüyorum. 

***

Gözlerimi açtığımda başımda bekleyen ismini bile bilmediğim sadece tecavüzden kurtardığını hatırladığım kız duruyordu. Uyandığımı fark ettiğinde ‘’Amca!! Uyandı!! ‘’ diye bağırdı. Sesi güzelmiş bu arada…

Gerçi kendisi de güzel lan eheheh.

Dirseğimden güç alarak doğruldum. Beklediğim gibi hiç bir haltım kalmamış… Kollarımı iki yana açtım ve esnedim, ağzımda bulunan garip tat ile birlikte sözde masa olup benim yatağıma dönüşmüş garip aletin üstünden atladım. 

Altımda bulunan pijamanın büyük olması yüzünden kıçımdan düştüğünü fark ettim. Bir elim ile onu yukarıya çekerken bir yandan da etrafı kolaçan ettim. İhtiyarın karısı olduğunu bildiğim teyze bana doğru baktı ve ‘’Uyanmışsın sonunda kim dövdü seni böyle evladım ‘’ dedi. Açıkçası fazla önemsemedim ve ‘’ Bir avuç serseri topluluğu sadece’’ dedim. 

Söylediklerimi duyduğunda teyze kafasını hızlıca aşağı yukarı kaldırdı ve bir miktar kıkırdadı. ‘’Sen öyle diyorsan ‘’ dedi ve derin bir nefes alarak elinde tuttuğu bir iplik parçası ile oyalanmaya başladı.

İhtiyarın sesinin arkamdan ‘’Uyandın mı? Sonunda ‘’ diye çıkması ile birlikte arkamı döndüm ve kafamı salladım. ‘’ Uyandım’’ dedim. 

‘’Eee… Nasıl hissediyorsun? ‘’
‘’ Şey gayet normal aslında neden sordun ki? ‘’
‘’ Buraya gelirken bayılmıştın, zaten sonrasında anlayamıyorum. Yüzün darmadağındı ancak eve gelene kadar tamamen toparlandığına yemin edebilirim. Daha dokunmama bile gerek kalmadan canavar bir hızla iyileştin.’’

Şimdi ne diyeyim ben bu herife? Yazık adama aslında…

‘’ Hayvan gibi olduğumu biliyorum.’’ dedim ve daha fazla üstelemenin gereksiz olduğunu düşündüm. Sonrasında aklıma takıldı ve ‘’ Bir şey sorucam; benim pardösüm nerede? Uzun zamandır görmüyorum da onu ‘’ 

İhtiyar kıkırdadı ve parmağı ile bir noktayı gösterdi ‘’ Bahçede ipin üstünde kurumaya bırakıldı. İçi ve dışı leş gibi kan olmuştu. Ancak çıkarabilirdik kanı elbiseden.’’ dedi ve arkasını döndü.

Bu sırada aklıma takılan bir soru ortaya çıktı.  Kız nereye kayboldu?  Etrafıma bakındım ancak göremedim. Her neyse şimdi bu umurumda değil…
Evden mümkün mertebe ihtiyarı en az sinir kat sayısı ile sinirlendirerek çıktım. Sanırım az sinir ettim ki çıkarken arkamdan ‘’Kendine dikkat et!! ‘’ diye seslenmişti. 

Koca yürekli ihityar be!!

Evin etrafında dolaştım ve askıda duran çamaşırların arasında kendi kırmızı pardösümü gördüm. Hızlıca yanına gittim ve kontrol ettim, mis gibi kokması dışında başka bir hatasını görmedim. Hızlıca mandallardan kurtardım.

Üstümde bulunan ‘’Kendi Payının… ‘’ yazılı t-hirtimi sırtımdan çıkardım. Ekrem abiye buradan selam diledim ve omzuma kırmızı pardösümü geçirdim. Önünü çıplak bıraktım, böylelikle harika baklvalarım ve göğüs kaslarım dışarıya çıkmıştı. 

Bu sırada ise ‘’Yav be yakışmış’’ diye ince bir ses kulaklarıma doğru geldi. İyice kolaçan ettiğimde ise arkamdan geldiğini fark ettim. Sesin sahibi çarmıha gerilmiş kızdan başkasına ait değildi. 

Arkamı döndüm ve ‘’ Teşekkürler canısı ‘’ dedim ve iyice bir inceledim. Uzun saten bir elbise giyiyordu. Çivinin girmiş olduğu eli halen sargıda idi, öyle sert bandajlamıştı ki dışarıdan gören bir insan alçı bile zannedebilirdi.

Elbisesi siyah idi. Kolunda bulunan beyaz bandaj ile birlikte bir tezatlık oluşturuyordu. ayağında elbiseye bir gram bile uyum sağlamayan nike spor ayakkabılar vardı. 

‘’ Vay be!! Söylenenlere göre üç günde, iki kez yataklara düşmüşsün…’’ 

Elimi ensemin üstüne koydum ve mahcup bir gülümseme sergiledim. ‘’ Ehehe biraz… Öyle oldu sanki…’’ dedim.

Hızlı hızlı kafa salladı ve “İsmim gaye senin ki ne bakalım? “ dedi ve elini uzattı. Şuan gayet resmiyiz ha? Eh bu resmiliği bende devam ettireyim bakalım. Tabii birazcık daha kibar bir yol ile eheheh. 

“İsmim Mete hanımefendi “ dedim ve uzatmış olduğu eli sıkmak yerine tutup dudaklarıma götürdüm. Hayvan gibi olmayacak şekilde kısa bir öpücük kondurdum. Elini bıraktığımda ise kadının hafifçe kızardığını fark ettim. “ Bayağı naziksin demek ha? “ diye seslendi. Bunun yanında ise havamı bozmayarak sadece omuz silktim. 

“ Söyle bakalım Mete bey yaşın kaç senin? Bu ablan istemeden aşık olmak istemez sonrasında senin gibi büyümüşte küçülmüşe” diye kendince alay etti bu hareketime. 

Çok zekiymiş gerçekten afferim sana bravo belki görmedin ama o koltukta oturmuş alkışlayan adam gibiyim şuan elimde bir viski bardağı tutmuyor olsamda idare ediver artık. 

“On Sekiz yakın zamanda, on dokuz olacağız hayırlısı ile” dedim. Sonrasında ise “ Bu yaş aralığı yeterli mi sence teyze? “ Demeyi eksik etmedim. 

Hehe surat ifadesinden de anlaşılabileceği üzere bozdum bir güzel, ne zevkli oluyor ya insanları şöyle güzelcene bozması. 

“Hah... Yetmiyor maalesef biraz daha büyü öyle gel “ dedi. Bende hiç dururmuyum “ sadece tek ben mi büyüyorum kaç yıl geçerse geçsin seninle yaş aralığımız aynı olacak, sahi senin matematik öğretmenin kimdi? Ona güzelcene bir hediye hazırlatmam gerekli sanırım.” Dedim. 

Bir iki saniye durdu “ Küstah piç “ dedi ve arkasını döndüğü gibi gitti...

Karıyı da kaçırdık iyi mi? Hahaha hak ettiydi ama kahpe!! 

Gaye tam arkasını dönmüş gidiyorken bir bildirim ekranı da bana tecavüz etmeye başladı.

*Tınn*

Yeni Zincir Görev eklendi!!! 
Amaç: Bir ev inşa et 
İlk Görev: İhtiyar ile konuşarak bir ev inşaa etmek istediği belirt.

ÖDÜL:
300 Deneyim Puanı 

Aha sonunda güzel ve basit bir görev beni buldu oley be koca yürekli Lucifer yine yaptın kıyağını be. 

Eh bu görevden sonra boş durur muyum? Yaktım bir sigara ve akşamın karanlığında dolunaya bakar iken tütünü ciğerlerimin en ücra köşelerine doğru göndermeye başladım. Sigaranın markasını bile önemsemedim. Gerek yok çünkü, bu gün en heyecanlı günüm. 

Daha sonrasında ise tekrar bir bildirim sesi duydum. 
Bir seviye atladınız!! Mevcut seviye 16 vermek için 4 durum puanınız mevcut!! 

Bir seviye atladınız!! Mevcut seviye 17 vermek için 8 durum puanınız mevcut!! 

Bir seviye atladınız!! Mevcut seviye 18 vermek için 12 durum puanınız mevcut!! 

Allaahhhh!!! İşte bu be!!!  Ben böyle dünyanın canını yiyeyim canını be!!! 

Şimdi elimde bulunan sigarayı manzaraymış bilmem neymiş diye umursamadan doğruca sömürdüm ve izmaritini yere attım. Hızlı tempolar ile eve doğru yöneldim. Kapıyı bir hışım ile birlikte açmak istesem de Allaha emanet olduğu için nazik bir biçimde açtım. 

Kapınım hemen dibinde bulunan sandalye de oturan ihtiyarın karısına selam verdim ve “ Teyzem kocan nerede? “ diye sordum. 

Eli ile ikinci odayı gösterdi. Hızlıca kafamı salladım ve odaya doğru yöneldim. İçeriye girdiğimde ihtiyarın elinde bir kaç resim tomarına bakarken yakaladım. Beni gördüğü anda elindekileri hızlıca kaldırdı ve tek kaşını kaldırdı. “ Ne istiyon lan sen yine? “ dedi. 

Adam yanına ancak bir şey istediğimde gittiğimi çok ama çok iyi biliyor arkadaş...

Doğruca lafa girmeyi tercih ettim ve “ Bir ev yapıp buraya yerleşmeyi düşünüyorum. Bana yardımcı olur musun? “ dedim.

YN: UZUN BİR ARADAN SONRA TEKRAR SİZLER İLE BİRLİKTEYİM :D BÖLÜMLER AĞIR VE SIKICI BİR TEMPODA İLERLİYOR AMA YAPABİLECEĞİM BİRŞEY YOK :D NEYSE BİR SONRAKİ BÖLÜME GÖRÜŞÜRÜZ... 

0 yorum :

Yorum Gönder