Ar Bölüm:13

10 Mayıs 2016 Salı

Ar Bölüm:13


Bölüm 13 - Usta ve Öğrenci
Ustasının sesini duyunca Zend birden heyecanın doruklarına tırmandı. Elinde gördüğü mavi ip topluluğunun, büyü olduğunu tahmin ediyordu ama hangi tür büyü olduğuna karar verememişti. Kısaca, "Bilmiyorum, usta." dedi.
"Hmm, sana sordum çünkü bende bilmiyorum. Bu arada, ismin neydi senin ya?" Hollis gördüğü şeyi çözemedi. Gayet net bir şekilde, gözlerinin önünde bir element olduğunu görüyordu, ama daha önce böyle bir element görmemişti. Element siyah bir ateşe benziyordu, ama bir saniye sonra onu dumana benzetiyordu. Her an şekil değiştiriyordu. Sanki gözlerinin önündeki madde, henüz kararsız haldeydi. Bazen siyahken, bazen beyazdı. Gri olduğu zamanlar da vardı. Bu yeni bir element olabilir miydi? Çocuğun kaderinde büyücü olmak mı vardı?
"Bend Zend, usta. Soyadımı hep sorarlar, ama bende bilmiyorum. Beni büyüten yaşlı bir dilenciydi ve beni bulduğunda üzerimdeki bir kağıtta sadece Zend ismi yazıyormuş. En azından o öyle söyledi." Zend dürüstçe durumunu anlattı.
"Hmm, anladım. Bu yaşlı dilenci kimdi peki?" Hollis çocuğun geçmişini öğrenmeye çalışıyordu.
"Bilmiyorum, hiçbir zaman bana ismini söylemedi. Bir kere sordum. Beni azarladı. Bende bir daha sormadım." Zend ilk tanıştığı kişinin ismini bilmemesinden dolayı duyduğu üzüntüyü, belli etmemeye çalışarak konuştu. Gerçi buna ne kadar tanımak denir bilmiyordu.
"Tamam o zaman. Gözlerini açabilirsin. Ancak, elinde olan garip elementin ne olduğunu bilmiyorum." Hollis Zend'in şaşkınca baktığını görünce devam etti. "Evet, bu garip bir olay çünkü ben tüm elementleri ezbere bilirim. Yeni bir elementi keşfetmiş olabiliriz, hadi deneyelim."
Zend son derece mutlu oldu ve şu anda garip bir his yaşıyordu. Hani çok mutlu olduğunuz bir olayın haberini alınca yerinizde duramazsınız, zıplamak, oynamak istersiniz ya, Zend, işte o duyguyu şu an yaşıyordu. "Tamam!" diye haykırdı.
"Şimdi, elinde bir büyü akışı görmüştün biraz önce, değil mi? Rengi değişebilir ama genellikle mavidir." Hollis konuştu.
Zend, ustası bunları söyleyince, "Evet, mavi bir iplik topluluğu gördüm, usta."
"Heh, işte o büyü akışını elinde top haline getir ve bana doğru yolla. Ne türden bir element ölçmüş oluruz." Hollis element kontrolünün böyle yapıldığını biliyordu.
"Tamam usta. Deneyeceğim." Zend ustasının dediklerini yapmaya başladı.
Önce tekrar gözlerini kapattı ve elinde iplik yumağı oluşturmaya çalıştı. İplik yumağı büyüdü ve yuvarlak bir hale gelmeye başladı.
"İşte böyle, çok güzel gidiyorsun. Aynen devam et." Ustasının onu övdüğünü duydu ve daha da çok gaza gelerek topu büyüttü.
"Şimdi onu bana fırlat. Gözlerini açmadan beni görmezsin. Bu yüzden, gözlerini açman sorun olmaz. Hemde merak etme. Bana zarar gelmez." Hollis talimatları verdi. O da Zend gibi, çok heyecanlıydı. Yeni bir element keşfetmiş olabilirlerdi. Yeni elementler çok nadir bulunurdu ve henüz sadece kullanıcısında olduğundan, ona karşı savunma yapmak imkansız olurdu. Kimse ona karşı duramazdı.
Zend gözlerini açmadan devam etti. Neden açmadığını bilmiyordu ama içinden bir ses ona açması gerekmediğini söylüyordu. Hayır, bu ses, o ses değildi.
Zend gözü kapalı şekilde devam etti ve atması gerektiğini hissettiği yere doğru elindeki mavi yumağı fırlattı. Sanki bu yumak, çok hafif, sadece üfleyince uçabilecekmiş gibiydi.
Hollis, Zend'in kendine yolladığı siyah duman gibi görünen şeye baktı. Ateşimsi duman, son hızla kendine doğru geliyordu. Ancak, hareket edemiyordu. Kaskatı kesilmişti ve o duman kendine fırlatıldığında, sanki dünyadaki tüm renkler çekilmiş, hayat onu bırakmış, kendi vücudu onu ölüme terketmişti. Hareket etmesi gerektiğini biliyordu, bu büyü, ilk seviyede olmasına rağmen çok büyük tahribat gücüne sahipti. Onuncu seviye bir savaşçı olarak bunu hissediyordu. Acilen kaçmalıydı ama tekrar denediğinde, vücudu tekrar ona itaat etmedi. Sanki vücudundan çıkmış, artık ona emir veremiyor gibiydi. Terlemeye başladığını hissetti. En son bu yıkımı hissettiğinde, en güçlü ateş büyücüsü Yaoph, ona bir ateş büyüsü yolluyordu. Çaresizdi. Son çare olarak avcı moduna baş vurdu ve duyularını son seviyeye çıkarıp, vücudunda kontrol sahibi oldu ve gelen büyüden kaçmayı başardı. Tüm krallıkta, avcı moduna sahip olan birkaç bin kişi vardı. Ama bir mod vardı ki, savaş anında vücudu üzerindeki tüm kontrolleri son seviye yapar, düşüncelerin akışını yavaşlatıp kullanıcısının sadece rakibe odaklanmasını sağlardı. Aynı zamanda kullanıcısının zaman algısını da yavaşlatır, ona gelen saldırıları daha uzun sürede tarayıp onlardan kaçabilmesini sağlardı. Kral modu. Hollis, şu ana kadar üç tane kral moduna sahip olan insan görmüştü. Zaten nüfusu bir milyarın üzerinde olan krallıkta, kral moduna sahip sadece birkaç yüz kişi olduğunu biliyordu. Zaten kral moduna sahip olanlar, anında güçlü birlikler tarafından alınıyor, hatta kral moduna sahip olan kişiyi almak için bazen savaşırlardı.
Hollis kan ter içinde bağırdı."Zend! Bir daha bu büyüyü kullanmanı yasaklıyorum! Soru sorma ve ben söyleyene kadar sadece savaşçı antrenmanı yap!" Onuncu seviye ve S seviye bir savaşçı olarak bu saldırının onu bu kadar baskı altında bırakmasını çok garip bulmuştu. Tabii ki bu saldırı ona zarar veremezdi. Şimdi, sağlıklı bir şekilde düşününce, sadece basit seviye bir saldırıydı, kendine zarar vermesi imkansızdı. Ama o büyü kendine gelirken, kalbi sıkışmıştı ve hareket edememişti. Avcı moduna sahip olmasa ve büyü kalbine doğru gelse, sonu büyük bir hasar almak olabilirdi.
"T-Tamam, usta." Zend ustasının kendine böyle bağırmasından son derece korkmuştu. Kalbi küt küt atıyor, ustasının kendine kızmamış olması için dua ediyordu. Hem neden ona kızmıştı ki? Kötü bir şey yapmamıştı. Yaptıysa da, isteyerek yapmamıştı. Masum yüzü, korkuyla seğirdi.
"Tamam o zaman. Sorun yok. Yarından itibaren, savaşçılık eğitimine başlayacağız. Üç yılda seni en azından beşinci seviye bir savaşçı yaparım. Çok güçlü savaşçı teknikleri öğreteceğim sana, yaşıtlarının kat kat üstünde olacaksın." Hollis çocuğa bağırdığı için suçluluk hissetti. Ona yapması gerekenleri bile kendisi söylemişti. Nasıl olur da ona bağırırdı?
"Son olarak, sana atacağım yumruktan kaçmaya çalış." Hollis son olan sınavını yapıp, başka bir farklılığı var mı diye bakmak istedi. Yedinci seviye bir savaşçının gücüyle yumruk atarsa, yeterli olur diye düşündüz.
Zend başını salladı. Ustası yumruğunu hazırlarken, ona odaklandı.
"Geliyor!" Hollis hafifçe bağırdı.
O anda, sanki zaman Zend için yavaşladı. Bir şekilde, yumruğun gücünü analiz etmişti ve gücünün yetmeyeceği bir yumruk olduğunu anlamıştı. Ustasının yumruğu son hızla ona doğru gelirken, yumruğun sağ tarafından iki avuç içiyle yönünü değiştirdi, yumruk kafasının hemen soluna, duvara saplandı.
Hollis'in kafası karışıktı. Zend'in bunu nasıl yaptığını merak ediyordu. Yumruğu duvara gömülüyken, çocuğun gözlerine baktı, gözlerinin içindeki kral modunu gördü. Kral modunun kötü yanı, kullanıcısı onu kullanırken kendini ifşa etmesiydi. Kullanıcının gözü hangi renkse parlar ve ışıldardı.
"Bildiğim her şeyi öğretebileceğim ve buna değecek birini sonunda buldum!" Hollis haykırdı. Tabii ki içinden.
***
Bir yıl sonra.

0 yorum :

Yorum Gönder