DD-Bölüm 48- İnekcik!!!

3 Mayıs 2016 Salı

DD-Bölüm 48- İnekcik!!!


Selam millet ben Mete biliyorum özlediniz beni bende sizleri özledim...
Son bölümde de bildiğiniz üzere bir minator bana doğru saldırmıştı. Bir çoğunuz Alistar falan dedi ama, abi alistardan beş gömlek büyük bu inekcik be.
// he he elaleminkini görmeyen kendininkini balta sapı sanırmış
Birde yaşamış olduğum olay döngüsünden esinlenerek birisi hikaye çıkarıyormuş helal olsun aslanıma devamını da getir aman diyeyim Rüzgarın, hikayesi gibi sıçışlara getirme ortalığı
Neyse millet konumuza geri dönelim...
Elimde minatorun baltası... Bu arada ağırmışta lan!!!
Harbi baya güçlü bu ipne!!
Baltayı çıkarıp elimde durduğunu ve hiçbir halta yaramadığını gören minator devasa ellerini toprağın üstüne koydu ve bacaklarından birisini toprakta ileri geri oynatmaya başladı.
Bunun tek bir açıklaması olabilir millet söylüyorum. Dikkatle dinleyin, bana doğru koşacak ve boynuzları ile birlikte beni delik deşik edecek...
Çok zekice değil mi?
// attım kafaya beyin bedava
Kodumun ineği, düşüne düşüne bunu düşündü…
//neden acaba bir inek olduğundan olmasın sakın
Burnundan dumanlar çıkan devasa ineğimizin içten yanmalı motoru gerekli ısıyı üretti sanırsam ki bana doğru son sürat koşmaya başladı.
Aramızda hepi topu 20 metre var yada yok...
Bir inek, boğa veyahut  minator size doğru koşuyorsa son ana kadar bekleyin...
Yok yok ölmeyin son anda yanlara doğru kıçışın, sebebi ise minatorun gözlerinin yanlarda olması...
Her ne kadar sizi görmüş olsa bile beyni o koşudayken bir hamle yapmasına izin veremeyecektir...
Nitekim aynı şey şuan gerçekleşiyor...
Derin derin nefes aldım özlediğim o bir tanecik burnumla...
3
2
1
Dediğim anda inekcik ile aramda 70 santim kadar fark kalmıştı. Şimdi nerden biliyon diyenler olur diyeyim yazar abim öyle söyledi işte.
Kendimi hızlıca sağa doğru fırlattım. Bir tur yerde yuvarlandıktan sonra hızlıca doğruldum. Bunu yaparken minatorunda yavaşça toparlandığını fark ettim.
Sağlam bacağımdan güç alarak doğruca minatorun üstüne doğru zıpladım.
Vay be bacaklarımda amma güç varmış lan benim!!!
Zıpladığım anda en az 3 metre boyunda olduğunu düşündüğüm ineğin sırtına bindim ve kollarımdan birisini boynuna doladım.
Leydi'yi tam boynuna sokuyordum ki...
*Tınn*
[[ Açlık barınız düşük seviyede lütfen beslenin ]]
Uzaysal midem de biriktirdiğim onca ceset nereye gitti lan!!!  
Tamam tamam sakin hızlıca Leydi'yi mideme geri gönderdim ve boşalan ağzımı  direkt olarak minatorun boynuna gömdüm...
Kanını emebildiğimi sandınız değilmi...
Malesef ememedim.
Derisi ve kürkü o kadar kalındı ki dişlerim delemedi...
Yani kılıcım ile delik açmam gerekiyor...
Bir saniye uçuyormuyum ben? 
Rüzgarın saçlarımı adeta efil efil üfürmesinden anladığım şey bu...
Fazla uzun sürmedi tabiki bu uçuş sahnesi maxsimum 2.5 saniye kadar falan...
Yere inmem ile birlikte yuvarlanmaya başladım. Tabi her dönüşüm ile birlikte "Ananı S**eyim!!" diye bağırışlarım ortalıkta yankılandı...
Baya acıttı lan...
Ov ov ov... Eklemlerim bir iki saniyeliğine titredi adeta...
Kıçımı kaldırıp üstümü düzelttikten sonra kafamı yukarıya doğru kaldırmaya niyetlenmiştim ki...
Gözlerim iki koca ıslak burun deliğinden ve içlerinden çıkan buhardan başka birşey göremedi...
"HÖHÖHHÖHÖ "
Bak ya yine gülüyor!!!
Oğlum sen hayırdır?!?!?
Beni delirtecek az kaldı eminim  kafayı yedirtmeden bize huzur yok....
Geldiği  hızda geriye doğru çekildi ve "süprize madır faka" diye çıkardığı dev savaş baltasını son sürat ile bana doğru savurdu.
Lan bir türlü kurtulamıyoz bundan!!!
Bekle bekle...
Facetube adlı bir sitede DDO içinde minatorla dövüşen bir dişi ne demişti;
                   - Minator ile dövüşürken ne çok yakın nede çok uzak olun yavaşlama belirtisi gösterdiği anda ki bu 4 saniye kadar sürer canına okuyun ve kaçın.
Mantıklı...
Geriye doğru bir adım sıçradım.
Silaha karşı silah demekki...
Ölümü çıkarmıyorum bile emin olun hiç bir mermisi bu hayvani ineği öldürmeye yetmez...
Leydi'yi çıkardım ve üstüme doğru gelen saldırıyı elimden geldiğince savurmaya çalıştım.
Kılıcımın savaş baltası ile çarpışması sonucı çıkan kuvvetli çarpışma sesi kulaklarımı karıncalaştırmıştı.
Tabi bu sırada kuvvetinin etkisi ile savrulmuştum.
Çimenlik alanda 1 takla atmama sebep olan savrulmadan elimden geldiğince hızlı toparlanarak savaş pozisyonuna geri girdim.
Üzerime doğru üç koca adımla yaklaşan minatorun dudakları kıvrılmış ve dişlerini bana gösteriyordu.
Tabi arada dişlerini birbirlerine vurmayı ihmal de etmiyordu.
Bu arada millet animelerden görmüş olduğunuz bütün o şekilli şukullu hareketler bir adet kocaman yılan gibi dolanmış boktan ibaret!!!
Rakibe karşı hiçbir işlevi bulunmuyor!
Bunları düşünürken ve sizlere söylerken bir saldırı daha geldi. Son anda engelleyebildiğim saldırının şiddetiyle uçmakla kalmayıp üstüne birde kolum kılıç kullanamayacak hale gelmişti.
Lanet olsun!!!
Öldüremezsem yine ölücem!!!
Hay ben bunun!!!
Toparlanmaya çalıştım.
Ayağa kalkmak için sol kolumu kullandım ve doğrulduğumda fark ettim ki;
Kolum yerinden çıkmış!!!
Bende diyorum neden birşey hissetmiyorum  adam akıllı..
Yani tamam acısını hissediyorum ama parmaklarım olsun kolumu hareket ettirmek olsun olmuyor.
Tamam derin derin nefes al zaten fazla sürüklendim gelmesi en azından 5 adım sürer.
Adım hızı oldukça hantal şuan neden bilmiyorum...
Genellikle benim pederin (bilmeyenler için baba anlamında) kolu genelde çıkardı. Bir kaç kez yardım etmiştim kolunu takmasına küçüktüm falan ama hatırlarım yani...
Omzunu yukarıya doğru  kaldırır ve sağlam kalan kolunun elleri ile çıkmış olan kolunu hızlıca ittirir ve bastırırdı...
Haydi bizde deneyelim.
Derin bir nefes aldım ve omzumu yukarıya doğru kaldırdım ve tüm gücüm ile çıkmış kolumu omzuma doğru bastırdım.
"Crakkk"
"ANANI SİKEYİM!!!!!"
Acıdı ulan!!! Hemde çok!!!
*Tınn*
[[ "Kırıkçı-Çıkıkçı" adlı yetenek öğrenildi.]]
[[ Yaptığın tedavi ile birlikte koca karı tedavi yöntemini öğrendiniz. Kırılan ve yahut çıkan uzuvlarından kaybettiğiniz can puanlarının %50 si yapılan tedavi ile birlikte anlık olarak iyileştirilir. Seviye yükseltilemez!]]
// vaaay be yeteneğe bak
Vay anasını
Bununla bile yetenek öğrendim iyimi...
Şuan sinirden köpürdüm ve cezvemden taşmak üzereyim. Bu işi son hamde de bitireceğim. Yeter artık!!
"Başından beri yeni yeteneğimi kullansana gerzek!!! "
Oha suskun bir kalde duran Leydi sonunda konuşmaya karar verdi...
Haklı da lan!!
Şimdi bu yetenek bir anda lappanak kullanılamaz. Önce bir saldırısını daha atlatmam gerekli.
Zaten solukları çok sıklaştı. Kollarında  hafifçe titreme mevcut. Yoruluyor it!!
Tam ona doğru aheste adımlar ile yürüyordum ki kocaman çenesini açtı.
"Moooööööööö!!!!"
Diye böğürdü.
Böğürmesi ile birlikte kürkü bir anda uzamaya başladı özellikle ense bölgesi hat safya çıkmış durumda.
Sonrasında ise boynuzlarında uzama meydana geldi. Zaten muazzam uzunlukta olan boynuzları şimdi über seviye ye çıkmıştı. Tek başına adeta bir mızrak gibi duruyordu.
" Sevgilim büyü kullanıyor!!"
" Nasıl yani, büyümü? "
" Aynen öyle kimi ırklar doğuştan gelen bir yetenek ile doğar. Minatorda bunlardan birisi her ne kadar tanrı olmasada tanrının çocuğu. Dişte bu yüzden genlerine karışmış bir büyüyü kullanabiliyor!! "
" Vay a**na koyayım!! "
Harbiden vay yani...
Büyüsünün etkisi tamamen etkinliğini yitirdiğinde ki son hali en az dört metre uzunluğunda iki boynuzu da,bir mızrak boyutunda kürkü ise; bir mamutun kürkü gibi olmuştu... 
" Şansımı sikeyim iyimi... "

0 yorum :

Yorum Gönder