DD-Bölüm 47- Ağlamak istiyorum sayın seyirciler!!

3 Mayıs 2016 Salı

DD-Bölüm 47- Ağlamak istiyorum sayın seyirciler!!



//Merhabalar millet ben dunklesplatz :D bu bölümü çilekeş kendime ithaf ediyorum daha bölümü okumadım İnşaAllah sıkıntılı değildir :)
Selam millet ben Mete hani şu mükemmel seksi çocuk bildiniz değilmi hıh o benim işte
//hastır lan orda seksiymiş (-_-)
Dün sete gelmedim iyi oldu izin yaptık.
Neyse işte dün yaptığımız izinin ağzına eden bir yazarımız olsada yaptırdı azıcık bişi ve geldim tekrar...
Bahamalara gidip oranın kızlarıyla fingirdeşip memişlerini elleyip öpmek varken...
Herneyse konumuza geri dönelim. Bildiğiniz gibi vampir oldum ve quest sistemi geldi...
Eksik daha başlangıç gibi sanki ama olsun hiç yoktan var en azından
Görev için Leydi'yi elime aldım. Şu silahı bir türlü sevemiyorum elimden gelse direk alıcam ama elimde açılır kapanır bir pala bulunmuyor...
Ölüm genelde kullanmıyorum o zaman neden isim verdiğim konusunda inanın bilmiyorum...
Şimdi mi ne yapıyorum...
İlk görev bitti. Ödüllerimin gelmesini bekliyorum...
Bunu dediğim anda kırmızı bir ışık yoktan var oldu...
Kırmızı ışığın içinden yeşil bir ışık topu bana doğru yavaşça gelmeye başladı...
//komtan logar bir cidim yaklaşıyor efendim :)
Bu tecrübe puanım bu kadarını biliyorum...
Tecrübe puanı beynime doğru ilerledi ve sanki hiç bir şey yokmuş gibi direk kafamın içine girmeye koyuldu...
Zihnime giren tecrübe ufak anı parçaları gösteriyordu...
Bu anı parçaları benim zombileri öldürdüğüm etkileyici anların toplamı gibi idi adeta
Sonrasında ise elimi havaya doğru açtım.
Elimin üstünde iki adet kömürümsü para belirdi...
"Seninle iş yapmak güzeldi göt!"
"Kiminle konuşuyorsun sevgilim? Yoksa... Bana demiyorsun değilmi sen?"
La ben buna desem ne demesem ne buda ayrı göt zaten bildiğinden üstüne alındı herhalde
Sessiz kaldım ve midemden çıkardığım kumaş parçası ile leydiyi silmeye koyuldum.
"Ahh... Hey..!! Lütfen yavaş yap"
"O niye lan? "
"Çünkü orası çok hassas..."
Yoksa...
Bu sapık kılıcın
A*ı kabzasında mı?
Yok daha neler a**na koyayım!!!
Tamam tamam zaten yokluğum iyiden iyiye tavan yaptı...
Bir saniye...
Bu bu...
Kuşun ötüşü değil mi? Ufaktan kıpırdanışı minik mırıltıları...
Ağlıyorum sayın seyirciler...
Ciddi ciddi gözümden bir damla yaş Leydinin soğuk metaline doğru aktı...
'' Sen... Ağlıyor musun? ''
'' Ha-Hı yok gözüme bir şey kaçmıştı...''
'' Peki tamam ''
Evine hoşgeldin sevgili kuşum...
İyiki geldin...
Görevi tamamlayıp, Leydiyi de güzelce temizledikten sonra haydi tekrar şu zombi görevini tamamlayalım...
Lakin tek tek avlaması sıkıcı olmaya başladı artık.
Hem aklıma şimdi gelmişken Leydi'nin bana öğretmiş olduğu yeteneği evrim basamağını geçmişti değil mi? Haydi deneyelim.
De nerede deneyebiliriz ki...
Ortalıkta ne zombi kaldı nede başka birşey...
Evim olarak kullandığım esasında Tuğba'ya ait olan güzelim amfiyi terk etme zamanı geldi sanırım...
De terk etsem bile nereye gidebilirim ki...
Bu sırada aklımda ise benim halen üstsüz olduğum sorusu dolanıyor...
Harbi ben neden üstsüzüm ki...
Dur bu işsizliğe bir son verelim artık ve midemizde tutmuş olduğumuz '' Allucard'ın Pardösüsü'' nü midemizden çıkaralım...
Güzelce kollarımızdan geçirelim ve...
''Oman Tonrem dedim!!''
Harika hissettiriyor lan!!
Önünüde kapatmıyoruz şekil olsun diye...
Harika baklavalarımızın sergilenmesi övülmesi gerek değil mi?
Kuş canlanınca bende bir değişiklik mi oldu ne?
Eheheh olsun lan bir zahmet!!
Bu gün ikinci doğum günümü yaşıyorum lan şerefsizim!!
Kalbim bu gün bir başka çarpıyor...
Işık bu gün bir başka güzel geliyor...
İyiki doğdun!!
(Yazar abim burda mükemmel bir gönderme yaptı fazla insan anlamaz ama anlayan cuk anlar.)
[[ Ehehehe öyle yaparız ]]
Neyse tamam kıçı kıytırık bir pardösü'yü övdüğümüz yeter
Hepi topu 4 zırh ve 15 çeviklik veriyor lan!!
ama itiraf etmeliyim ki 15 çeviklik bile daha hızlı yürümemi adeta uçuyormuş gibi hissetmemi sağlıyor...
Normalde Ankara tabiri caizse yazın ''Gavur A*ı"gibi yanar ama bu sefer... Nedese güzel bir meltem bana eşlik ediyor...
// o değilde yazar ağzını hepten bozdu yaw aile var burda arkadaşım
Hayrola inşallah bu işin sonu kötüye gitmez...
Derken...
Zaten bende şans olsa kavun karpuz gibi memişler yerine 5 kiloluk dev ceviz büyüklüğünde ta**ak düşmezdi...
Tamam toparlanalım...
Şimdi neden diyorum bunu...
Karşımda bir... Yaratık gibi birşye varda ondan....
*Tınn*
[[ Yeni bir görev eklendi!! ]]
[[ Minator'a ait olan boynuzu ele geçir!! (Nadir) ]]
[[ Minatorlar oldukça eski bir ırktır. Zeus ile Hestia'nın istenmeyen çocukları olarak da bilinirler. Bu ateşli ilşkiden böyle bir canlının çıkması imkansız gibi görünsede imkanlıdır.
Temel özellikleri arasında elbette ki güç bulunur. Bir kayayı tek elleriyle un ufak edecek kadar güçlülerdir. Oldukça hızlı sinirlenirler ve Kırmızıya karşı oldukça sabırsızdırlar.]]
[[Görev Ödülü: 25.000 Tecrübe ve 1 adet %50 Tecrübe iksiri ]]
// lolde para kazanamayıp DD ye kaçan koca yürekli Alistar :)
Aklım direk tecrübe iksirine kaydı...
nasıl bilmiyorum ama o sırada açıklaması geldi.
[[ Tecrübe İksiri: İçen kişiye 1 saat süre ile katlettiği her birim başına %50 fazladan tecrübe puanı sağlar. ]]
Okeyy...
İyimiş bak bu...
Zombilere uygularsam...
Belki seviye atlarım...
Neyse şimdi sallayın bunu...
Neden diye soracak olanlar illaki olacak!!
Hemen söylüyorum. Çünkü şuan götümde koşan kocaman bir minator var ve ellerinde ise hayvani büyüklükte çift elli bir balta duruyor!!
Ney o baltanın ismi!!
Hah savaş baltası!!!
Bir saniye bir saniye!!
Gözlerim benimi yanıltıyor!! Bu minator...
Bakın şuan o muazzam büyüklükte ki savaş baltasının size doğru fırlatıldığını ve bu baltanın ucunun kafanıza doğru geldiğini düşünün...
Muhtemelen geldiği anda ortadan ikiye adeta bir kivi gibi ayrılacaktır o kafa...
Tamam...
Şimdi bu sahneyi bir durduralım ve biraz ara verelim...
Tamam arayı verdiğime göre setten ayrılıp bir çayımdan yudumlayayım...
''Hörrppp''
Ohh be kendime geldim yeminle...
Şimdi geri dönelim aynı sahneye...
Ve 1, ve 2 , ve 3... Kayıt!!
// işte bunlar heeep holywood effect
Balta son sürat bana doğru gelmeye başladı. İki ucuda keskin baltamız son sürat bana doğru geliyordu...
Sola doğru takla atmak için kendimi hazırladım. Ellerimin üstüne doğru vücudumu fırlattım. Taklayı atarken ayaklarım havaya doğru kalkmıştı...
İşte tam sırada beynimden vurulmuş gibi hissettim!!
Baltanın gelme derecesi rüzgarın kuvveti ile hafif bir ivme kazanmıştı ve baltanın ayağıma doğru gelmesini sağladı...
baltanın ayağıma sağlanması ile birlikte atış gücü beni geriye doğru ittirdi ve doğru düzgün bir takla bile atamamış oldum!!
Çok acıyor ulan!!!
*Tınn*
[[ Bacağınızdan yaralandınız. Can puanızdan 300 eksildi. Mevcut can değeriniz 700/1000 ]]
Bu sırada karşımda duran inekcik ''Huhuhuhu'' diye bir ses çıkardı. Oldukça genizden gelen bu ses adeta kahkahayı andırıyordu.
''Gülüyorsun demek göt herfi!! ''
Sinirlendim!!
Hemde çok sinirlendim ayrıca birazcıkda ürktüm...
Cidden çok kuvvetli...
Ayağıma saplanan baltanın sapına ellerimi yerleştirdim ve ayağımdan hızlıca çıkarmaya koyuldum.
Bu sırada inekcik de harekete geçmişti...
Her adımı ile yerde ufak bir ''Güp'' sesi çıkarıyordu...
Kaç kilo lan bu!!
Bir ton? İki ton?
Muhtemelen üç ton olmalı...
Ben ise bu sırada o muazzam büyüklükte ki baltayı ayağımdan çıkardım. Ayağım daha doğrusu bacağım...
Kaval kemiğimin yarısına kadar ayrılmıştı...
Ciddi ciddi çok acıyor öyle acıyor ki insan neredeyse delirmek üzere...
Çıkardığım savaş baltasına tüm gücümü ekledim ve kendimi doğrulttum ve bakışlarımı en ölümcül bakışımı atmak için kıstım.
''Şimdi siktim ananı liseli!!''
// Evvet ampiri kukalar bir bölümün daha sonuna geldik bakalım mete o baltayla minatoru öldürebilecekmi yoksa minatorun boynuzlar... Nese bekleyin hele (^-^)

0 yorum :

Yorum Gönder