DD-Bölüm 45- Görev dediğin nedir ki?!!

3 Mayıs 2016 Salı

DD-Bölüm 45- Görev dediğin nedir ki?!!


Selam millet Mete karşınızda.  Uzun zaman sonra ilk kez sigara içtiğim için başım birazcık dönüyor ama olsun oda güzel bir zevk…
Özlemişim sigaramı yeminlen…
Tamam içimi biri bir MARLBORO değil ama hiç yoktan iyidir değil mi?
Sigaramın yarısına gelmiştim. O diplerine doğru sigaranın ağırlaşmasının tadını çıkarırken bir *Tınn* sesi kulaklarımın içine dolmuştu.
Oha… Duymuş lan göt veren beni…Bari daha fiyakalı konuşaydık…Şimdi bir bakalım temel görev mantıkları ileriye sürülmüşZincirleme görevler: Birden fazla görevin olduğu bazen sapma gelse bile önemli olan görevlerdir
Oha… Duymuş lan göt veren beni…
Bari daha fiyakalı konuşaydık…
Şimdi bir bakalım temel görev mantıkları ileriye sürülmüş
Zincirleme görevler: Birden fazla görevin olduğu bazen sapma gelse bile önemli olan görevlerdir. Son görevi oldukça iyi şeyler verir.
Katliam görevi: Genelde tekrar edilebilir olur. DDO’nun vazgeçilmez görevleridir. Bu sayede kısa vadede iyi şeyler kazanma şansın fazladır.
O zaman ilk görev ile başlamam gerekecek. 1k zombi… Fazla bir şey değil, zaman senden yana ise hepsini teker teker öldürebilirsin.
Midemden Leydi’yi çıkardım.
‘’Ne yapıyorsun neden hiç çıkarmadın beni neler karıştırdın sen?!!’’
Ulan daha kılıcı çıkarır çıkarmaz bu sorgulama da neyin nesi.
‘’Hiçç takıldım. ‘’
‘’Nasıl takıldın? Nereye kimler ile takıldın? ‘’
‘’Sanane amk iyice bak bakim bende neler farklı!‘’
Kısa bir sessizlik oldu bende o sırada Leydi’yi gözden geçirdim.
Bana mı öyle geliyordu yoksa işlemelerinde birazcık farklılık mı vardı tam çözemedim. Kabzada bulunan taşlar sanki azıcıkda olsa büyümüşlerdi.
‘’ Sen azıcık değiştin mi ne yaptın ‘’
‘’ Ahahah fark ettin demek evet azıcık değiştim. Sanki sende azıcık değişmişsin… ‘’
Demek o da beni inceliyordu…
İnanın nasıl yaptığını hiç bilmiyorum. Bölüm bittikten sonra setten çıkıyoruz ve açıp bir film izliyoruz. Yani aslında izliyorum. Lakin elimde tuttuğum vakitlerde oda izleyebiliyor.
Bir keresinde dram filmi açmıştım. Bilen bilir Oğlum ve Baba* son sahnelerinden birisinde öyle bir iç yakıcı sahne vardı. Tamam duygusuz olduğum için beni etkilemedi ama…
Bir kılıcın ilk kez yaş akıttığını gördüm…
Buda böyle bir anımız işte..
// evvet 3-D sınıfından mete arkadaşımıza bu güzel anısını bizimle paylaştığı için teşekkür ederiz
‘’ Ahahaha azıcık değiştim ya.. Burnum geri geldi falan filan….’’
‘’ Burunsuz daha iyimişsin… ‘’
‘’ Ha?!?! ‘’
‘’ Diyorum ki burunsuz daha fazla giderin vardı… Burun girince işin içine sanki 3310dan wifiye  bağlanıyormuşsun gibi saçma bir görüntü ortaya çıkmış… ‘’
Kısacası tipsiz dedi…
‘’ Sağ ol ya… İnan ki söylemesen bilmiyordum tipsiz olduğumu… ‘’
‘’ Rica ederim seni bilgilendirdiğime sevindim hihihi…. ‘’
Normalde hiçbir şekilde çekemem bu kılıcı hatta yazarın ne halta bunu yanıma verdiğini inanın bilmiyorum bile. Bazen tamam işe yarıyor ama… genelinde çöpten başka bir şey değil!!
‘’ Şimdi cezanı sen mi seçersin yoksa ben mi seçeyim… Heheheh ‘’
‘’ Bir sa… Ne!!! Cezamı!!! ‘’
‘’ Tabi ki… Kölelik sözleşmesinin ilk ve tek kuralını ihlal ettin. ‘’
‘’ Sahibe iman… ‘’
‘’ Şeyy…. Ben şak…’’
‘’ Anlamam ben şaka maka seçermisin yoksa ben mi seçeyim… ‘’
İşte sonunda elime bir fırsat geçti ehehehe…
‘’ Ama ben köle değilim ki… ‘’
‘’ Hani ben senin sevgilindim… ‘’
Hass… Vurdu ve gol oldu. Beyin adeta dalgalandı adeta pudinge döndü…
Bunun üstüne bir tane daha sigara yaktım.
Neyse çaktırmayalım şimdilik…
Hem sesi de biraz masum geldiydi…
‘’ Bana bak kız kapa şimdi o konuyu… Bana yardım et işini yap ‘’
‘’ Ne işi miş o ? ‘’
‘’ Zombi öldürücen klasik aynı iş ‘’
‘’ Hımm… eğer bu gün beni 3 kez sileceğine söz verirsen anlaşırız. ‘’
Hiç şaşırmadım doğrusu…
İllaki sildirecek…
İtiraf edin sildireceği ilk okuyuşunuzda si*eceğine diye anladınız değil mi?
// yoo hiçte bilem herkes senin kadar sapık ruhlu değel
‘’ Tamam söz veriyorum. ‘’
‘’ O zaman anlaştık hihihi… ‘’
Böylelikle ilk görevimizin tadını çıkarmaya koyulduk…
// evvet değerli okuyucular uzun zamandır güncel yorumlarda “dn” lerimin konu olmadığını gördüm ve bunun üzerine acaba insanların canını mı sıkıyorum sorusunu kendime sordum tabii ki cevabı bulamadım ondan size sormaya karar verdim aydınlatın beni
Bu seriyi takip ettiğiniz için teşekkürler :D

0 yorum :

Yorum Gönder