DD- Bölüm 57 - Seçim (1)

12 Mayıs 2016 Perşembe

DD- Bölüm 57 - Seçim (1)


Selam millet Mete karşınızda. Özleşmeleri sallayın bu seferlik, özlemediniz biliyorum bunu...

Hemen bir meseleyi konuşmak istiyorum. Bildiğiniz gibi yazarın birde “Gordion” adlı serisi var “Atmadı,yalancı vs. “ gibi şeyler söylüyorsunuz ayıp ediyorsunuz. Yazar her ne kadar Rüzgarı da seviyor olsa da, benim yerimin bir başka olduğu su götürmez bir gerçek. Bu sebeptendir ki yazarımız Gordion u sahalardan tamamen çekiyor ve sahalara zaten girmiş olan beni tekrar sürüyor. Daha fazla uzatıp yazarın kafasını şişirmeyin tamam mı? Bu konu da burada kapansın...

***

Gelen bildirim sesinden az çok ne olduğunu biliyordum.
[Tınn]

[[Tebrikler!! Sıralı görevinizde “Bir yerleşim yeri bul” ve “kader seçimi” görevlerini yerine getirdiniz. Altı bin tecrübe puanı size otomatikman gönderildi!! ]]

[[Bir seviye atladınız!! Dört adet durum puanınız mevcut. Puanınızı eklemek istediğiniz durumu seçiniz.]] 

[[ “Seçimini yap” adlı görev sisteminize eklendi.]]

[[Kader, İnsanı nereden nereye götüreceği belli olmayan yegane şey... Kimi zaman hayat kurtarabileceğin gibi,  kimi zaman ise yok edebileceğin yegane yolları mevcut. Dünyanın yeni tanrısı kaderini senin için iki farklı ayrıma sürükledi, iki farklı yardıma muhtaç insan! İki farklı kader... Seçimini yap lakin unutma!! Bu seçim için sadece Üç dakikan olmuş olacak! Seçmekte kararsız mı kaldın? Cezan ise oldukça büyük olacak!!]]
[[Koşullar: Hayatları zorda olan iki kişiden birisini kurtar!!
Ödüller: 5.000 Tecrübe Puanı.
Cezalar: 76.000 Tecrübe Puanı kaybı, Can puanı kalıcı olarak %20 oranında azalır]]

[[ Sürenin dolmasına 02:55]]

Hassiktir ulan!!!
Hayır tamam üç dakika veriyorsun bana anladım da neden anında beş saniyemi çalıyorsun şerefsiz!!!
Ulan Lucifer...

Şimdi görevde açıklama olarak belirttiği üzere belirli kişiler var burada.
1. O manyağın elinde bir bileği inşaat çivisi ile çivilenmiş hatun
2. Şerefsiz tarafından tecavüze uğrayan o kız
Şimdi mantık olarak düşünelim.  İlk hatuna gitsem bile muhtemelen hatun ölmüş olacak.

Şimdi bir anime karakteri olsa inadına o ölmekte olan karıyı seçerdi. Eminim o konuda!
Hemen hedefimi belirledim.

Hedefim tecavüze uğramış olan kız beyler. Acı ama gerçek hiçbir zeki öleceğini bile bile bir insana yardım etmez. Ölüyor lan sonuçta!!
//ruhsuz pezemenk
[[ Sürenin dolmasına 02:15]]

Hassiktir düşünmek bile süreyi yok ediyor.
Yanımda ki gavatın vermiş olduğu eşyaları hızlıca giyindim. Ufak bir göz gezdirdiğimde üstümde siyah bir t-shirt ve kot pantolon vardı. T-shitin üstünde “Sagopa Kajmer” yazısı ile birlikte muhtemelen kendisi bulunuyordu. Bu sırada rapten nefret ederim millet öyle böyle değil. Bence anlamsızlık abidesi gibi bir şeydir.
//siktir lan iiiiibbine Respect Ceza ✌

Kot pantolon siyah taşlamalara sahipti. Dizlerinden yırtıktı. Birazda boldu tabi götümden düşüyor lan!!

Cafer denen adam ve onun boktan müzik zevki...

“Nasıl hoşuna gitti mi? “ diye meraklı bir ifade ile sordu.
Hızlıca kafa salladım. “Akmasa da damlar hacı sen merak etme” dedim.
Apar topar odadan dışarıya çıktım.
İhtiyarın bulunduğu odaya geldiğimde koltukta omzunu tuttuğunu gördüm. Hafifçe kendi halinde sızlanıyordu. “ Şu zamanlarda güçlü kuvvetli birisi yok ki de şu omzumu rahatlatsa “ diyordu.
Şimdilik siktir edin o meseleyi. Doğruca çıkış kapısına doğru ilerledim.
“Nereye gidiyorsun?! “ diye sert tonlu bir soru benim anlık olarak durmama yol açtı.
“Ufak bir işim var korkma tamamen gitmek zorunda değilim, geri döneceğim.” Diye havalı bir cümle kurduktan sonra kapıyı açtım ve dışarıya çıktım. Kapıyı kapatırken arkamdan “Saygısız köpek” dediğini de duymadım değil.

Kodumun ihtiyarı... Hepsi böyle yanlız ne yapsan yaranamazsın, hep daha iyi yapmanı beklerler. Sanki gençliklerinde harika bir şekilde onlar yapmış gibi...

[[ Sürenin bitmesine 01:22 ]]

Anasını satayım bu kadar hızlı nasıl geçebiliyor süre!!

Koş Mete koş!!

Hızlıca tecavüze uğrayan kızın evine doğru koşturdum.

Var ya görev olmamış olsa kılımı bile kıpırdatmam o kadarını söyleyeyim!

Bana ne ulan el alemin bokluklarından, beni ne ilgilendirir. Nasıl benim problemim başkasını ilgilendirmiyorsa aynı mantık a**na koyayım!!

[[ Sürenin bitmesine 00:30 ]]

Hasssiktir ulan!!!!
Şuan ki tempomu düşünürseniz manyak hızlı geçiyor lan zaman!! Daha ancak ilk karının yanına gelebildim!!

Kapısı açık olduğu için gözüm istemsizce de olsa o tarafa doğru baktı. Kızın ciyak ciyak bağırması gözlerinden ve burnundan akan yaşlar derken kız harbiden ölüyor Fuat Abi!!

[[ Sürenin bitmesine 00:15 ]] 

Tamam... Tamam kabul ediyorum senin ki daha büyük. Madem bunu istedin yapacak bir şey kalmadı bana...

“A**na kodumun meseleleri de hep beni bulacak ya illa ulan!! “ diyerek bodoslama içeriye girdim.

Çivi çakan adam(!) bana doğru döndü ve dudaklarından fısıltı ile “hassiktir” kelimeleri dödöküldü.

“Ya... Esasen harbiden hassiktir değil mi? Ben neyi düşledim ne geldi başıma “

“Ha?! Senden kimsin lan yer elması!! Hayırdır kimin evine girdiğini sanıyon lan sen!! “

Bak hele bak ya... Ulan hem karıyı öldürüyon hem de gelene racon kesiyon... Hiç mi izlemedin dexter sen? İzle de azıcık seri katil nasıl olunur öğren oradan cahil herif!!

[[Sürenin Dolmasına 00:05 ]] 

Bir saniye demin sessiz olarak zihnimden konuşmuşum. İkinci olarak ise sadece dört saniyem kalmış esasen bunları düşünürken bile dört saniye kaldı.

Hızlıca adamın üstüne doğru atıldım. Atıldığımı fark ettiğinde oda boş durmadı ve elini bir yere doğru götürmeye başladı.

[[ Sürenin Dolmasına 00:03 ]] 

Ayaklarım ile o kadar seri ve küçük adım atıyordum ki bir anda dengemin kaybolduğunu ve uçuşa geçtiğimi hissettim. Bu sırada o ise tulumunun fermuarını açmış ve dışarıya “Deserd Eagle” çıkarmaya koyulmuştu.

[[ Sürenin Dolmasına 00:02 ]]

Ayaklarımdaki takılma bacaklarımın yerden kesilmesine ve kancalı adamın esprisini yapmaya başlamama sebep oldu. O herifin ise tabancayı çıkartıp bana doğru ateşlemesi an meselesi haline gelmişti. Parmakların soğuk metal tetiğe hiç titremeden dokunuşunu ve kavrayışını fark ettim.

[[ Sürenin Dolmasına 00:01 ]]

Bu süre zarfında ise ellerimden başka güvenebileceğim hiç bir yeteneğim yoktu. Son salisede ise aklıma zombi iken öğrendiğim ilk yetenek “Jilet Parmaklar” gelmişti. Aktifleştirdim ve sağ kolumun hedeflediğim yere ulaşması için dua ettim.

Bu sırada o ise ; çoktan beni hedeflemiş idi. Daha bir salise bile düşünmeden ustalık ve zerafet ile tuttuğu silahın ( ne var güzele güzel diyecen gardaş!!!)  tetiğine basmıştı.

“GÜMMMM”
// patates püresi kıvamında Mete :)

0 yorum :

Yorum Gönder