DD-Bölüm 41- Gramafon

3 Mayıs 2016 Salı

DD-Bölüm 41- Gramafon




''Hey..!! Heyy!!!!''
'' Dur dur yavaşça sok acıyor!! ''
'' Tamam... İşte... ''
'' Ahhh!! Şimdi oldu işte... ''
'' Fiuuu...!''
Biliyorum bir çoğunuz bu konuşmayı yanlış anladı...
// Yoo anlamadık senden iş çıkmaz biliyoz
Anlamakta haklısınız gerçekten inanın bende bu konuşmayı görmek ve yaşamak isterdim. Hem de aşırı derecede fazla yaşamak isterdim...
Ah unutmadan sevgili okuyucular ne yaptınız nasıl gidiyor hayat? Sağ olun bende iyiyim..
Selam bayan okuyucular ben Mete... bayanların ulaşmak için en büyük hayali erkeklerin en azılı düşmanı...
Köseyim ama kızlar bende uleynnn!!
Neyse özledim sizleri bayan okuyucular...
Bu sefer sizi de özledim lan sapcıklar... Ehehe hadi yine iyisiniz...
Bir önceki sezon finalinde neler olduğunu hepiniz çoook ama çoook iyi biliyorsunuz.
İsmini ''Lucifer'in Göz Bebekleri '' sayesinde öğrendiğim ''Tuğba'' halen bana yardım ediyor...
Merak ediyorum acaba nasıl bir hatun...
Lakin gözlerimi açamadığım için göremiyorum halen...
Neden açamadığıma gelirsek...
Bilmem açılmıyor işte her haltı da bilmek zorunda değilim değil mi?
//Zaten şu hayatta kaç şey biliyosun ki
''Öyle sabit tut!! ''
'' Tamam...''
Bunu dediği halde yerinde duramayan ve yerinde kıpırdatan Tuğbaya bolca teşekkürler...
''Ahhh!!! Sana yerinde tut şunu oynatma diye 5 oldu dediğim!! ''
'' Çok özür dilerim tamam yerinde tutacağım...''
Beyler yalnız sesi güzelmiş ha...
Hani bir kadın haricinde güzel...
Hem de ses yarışmasına katılsa direk birincilik kazanacak derecede...
Hımm...
Bir eşya ile benzeştirsek bu sesi acaba ne olurdu...
Buldum!! Taş plakta Zeki Müren çalan bir '' Gramafon '' olurdu.
Buradan da rahmetliyi analım. Türkçesine hayran kaldığım adam unutulmayacaksın....
İşte o derece harika bir sesi var...
''İşte böyle sabit kal tamam aynen böyle''
'' Pekii... ''
*Tınn*
[[ Vücudunuza ait parçaların tamamı birleşmiş durumda iyileşme etkilerinin uygulanma süresi hesaplanıyor... ]]
.
.
.

[[ Kopan uzuvların vücut ile tekrar birleşip vücut tarafından kullanılmasına 3 gün 9 saat 12 dakika 4 saniye...]]
Anasını s**timin uyarı tonu yine yaktın beni...
Şimdi ben buna ne diyicem...
Haydi bir düşünelim...
'' Tamam okey şimdi bunu 3 gün 9 saat 10 dakika kadar sabit tut ölebilirsin ama yaşarsan hediyen büyük olur... ''
'' 3 gün mü!!?!? Al kolunu götüne sok EZiK!! ''
Bu olmaz...
Hımm...
Peki bir başka senaryo düşünelim...
'' Güzel bayan iyileşmem 3 günü bulacağa benziyor. Bizzat sistem bildirimi adlı doktorum söyledi... Acaba sizin için de bu mümkün mü? ''
Hımmm bakın bu olabiliritesi mümkün bir soru...
Haydi bir cevap silsilesini düşünelim...
'' 3 gün çok uzunmuş... 1 gün olsa...?? ''
'' Pekala madem doktor bunu dedi. O zaman tamam!! ''
'' Hımm... Düşünmem için bana azıcık müddet verirmisin (Kaçar) ''
Hass**tir...
//olm çok fazla düşnüyon ne diyeceksen de getsin
Ulan imkanlar dahilinde bile olamıyor benim bu kızı yanımda tutmam...
Ne bok yiyiyoruz şimdi...
(Yazar abi bana accık yardım et eline ayağına kurban olayım...)
[Hımm... Düşünülebilir.. hem yazık azıcık sana...]
(Demi abi ne olur yardım et bana!! )
[ Cevabım... HAYIR!!... Sen git o kadar karıyı kızı mideye indir. Al yazar abi buda benden sana birde sen bak tadına deme. Sonrasında git benden yardım iste... Yok öyle yağma.. ]
(Hass**tir.. naftaya bak la... triplenmiş ya la...)
Tamam buradan ekmek çıkmıyor...
Fatih abime giderim bende birde ona bakalım...
(Abi nasıl gidiyor ? )
[ İyilik sağlık meto senin deli yazarınla uğraşıyom sen nörüyon bu aralar nasılsın ]
( Sağol abi bende iyiyim hemen konuya giriyorum. Abi bana yardım et!! Beni iyileştir!! )
[ Gardaş aydehan varya "he" demediyse o iş zor ben bu bölüm yardım etsem o diğer bölüm o yardımı alııır... ]
( Anaa... başını yesin gardaş laa... Editör de yardım etmiyor la... )
Anlaşıldı buradan bize ekmek falan çıkmaz...
En iyisi söylemek...
'' Şeyy... ''
'' Tamam.. ''
Ha? Ne oluyoruz ulan...
'' Daha bir şey söylemedim ki... ''
'' İyileşene kadar yanında kalmamı istiyorsun değil mi? Tamam kalacağım... ''
//Hasstır lan böle kurgumu olur hepten romantik komediye döndü olay :D
Oha!!
Oha!!!!
Bakın böyle hatun mu buldunuz evinizin en nadide köşesine saklayın kapatın kötü günler için kullanın...
Son derece nadirdir bu kızlar...
''Ehehehe.... Teşekkürler...''
Ses gelmedi... Isı algılayan duyargalarım da zaten önümdeki kızda öncesinde asla hissetmediğim ısıyı hissetmişti...
Sormak gerek nasıl bu önceden ısı yaymıyordu lan...
''Şimdi ısı yaymaya başladın ama öncesinde ısı hiç yaymıyordun. Nesin sen buz kraliçesi falan mı?''
'' Fark edebildin demek... ''
'' Yani fark edebiliyorum maalesef.. Burnum yerine konulan duyargalar bazen işe yarayabiliyor... ''
'' Anladım... ''
Bu arada millet şu an ki şeklimiz bu
 ''Bu arada millet şu an ki şeklimiz bu

yeni çizerimize de merhaba diyelim!!
Ablam eline sağlık... Lakin bundan sonra beni birazcık daha yakışıklı çiziyorsun haberin ola...
Ha dur.. Hazır böyle bir konuya girmişken birde şuna değinelim.
Geçen haftalarda. Yazarımız bir istek almış taa... bir önceki sezon çevresinde...
Neyse işte kitledi bana onu işte...
Buradan Zeynepss00 a da ithaf olsun yazar değil ben yapayım ithafını ha bu arada okuduğun ve takip edilesi beni takip ettiğin için de bolca teşekkürler... (Öpücük sesi)
***
**12 saat sonra... Toplam iyileşme süresi 3 gün 6dakika 31saniye...**
Yalan yok Güneş az daha iflahımı si**yordu...
Ha bir de artık kemikler kaynadı...
Yani tamam daha kolumu oynatacak sinirlerim yok ama kolum bok çuvalı gibi de olsa vücudum ile birleşik...
Şuan neredeyiz...
Haydi tahmin edin... Bu bir etkinlik olsun sizlere hem kaç zamandır da yapmıyorduk...
Ödülünüz mü?
Hımm...
Madem maziyi yaşıyoruz o zaman bir adet sigara olsun. Doyasıya için...
Haydi evet tahminleri duyayım!!
Son 3,
2,
1.
Tamam süre doldu. Evet nerede olduğumuzu söyleme vakti...
'' Şuan bir amfideyiz millet!! ''
'' Heyy kiminle konuşuyorsun sen!! ''
'' Görmüyor musun? okuyucularla!! ''
Bunu dediğim anda bön bön baktı bana... Sanırım sıyırmış gözü ile görüyor beni...
Sallayalım.
Şuan keyfim yerinde amfinin pencereleri simsiyah boya ile kaplı birde film çekmiş herhalde camlara...
Şekilli şukullu olmuş haaa...
Cavlıyor adeta...
Tamam.
Konuya dönebiliriz...
'' İyileşmeni hızlandırabilirim... ''
'' Ha?!?! ''
Yok daha memeler!!
Kutsal Memelerin aşkına!! Ne dedi lan bu!
//YN: Yeni sezona hoş geldiniz millet geri döndüğüme oldukça sevindim.
//YN2: Kitabımız 19k okunmaya ulaşmış 20k olmadı ama olacak oda... Bu kadar kısa bir sürede bu raddeye gelmek... Duygulandırdınız millet...
//YN3: Bu bölüm yayınlandığı andan itibaren 40 oy ve 100 yorum alırsa eğer... bir bölüm daha sizleri bekler ona göre!! Haydi görüşürüz..

0 yorum :

Yorum Gönder