DD-Bölüm 44- Bir şey eksik sanki!!!

3 Mayıs 2016 Salı

DD-Bölüm 44- Bir şey eksik sanki!!!


Selam millet ben Mete hani şu bahtsız bedevilerden daha bahtsız olan Mete…
Çölün ortasında buz ejderhası ile karşılaşmış Mete…
Şanssızlıkta dibe vurmuş ve evrimi bile bilinmeyen Mete…
Her neyse konumuza dönelim artık.
Gözlerimi açtığımda kendimi adeta bok çuvalı gibi hissediyordum.
Lanet Tuğba’nın dişleri…
Halen acıyor ulan!!
Peki peki tamam…
Bunlarda geçecek elbet…
Yattığım yerden doğruldum ve etrafıma bakındım.
Bir not kağıdı gözümün önüne denk geldi..
Notun arka kısmını çevirdim ne olur ne olmaz diye birde orasını okuyalım değil mi?
Notun arka kısmını çevirdim ne olur ne olmaz diye birde orasını okuyalım değil mi?
Notun arka kısmını çevirdim ne olur ne olmaz diye birde orasını okuyalım değil mi?
Hayda…
Ne hediyesi lan!!
Sakın bana şekilli şukullu bir kıyafet veyahut bir silah falan bırakmış olmasın!!
Ayağa kalktığım gibi kapıya doğru yöneldim.
Kapı açıktı ilk başta ön tarafına baktım…
Tabiki hiç bir şey yoktu.
Sonrasında ise kapıyı kapattım ve işte o zaman hediyemi gördüm.
Bakın öyle hayal kurmanız ve umutlarınızın büyük olması birşeyi etkilemiyor cidden…
Hatta daha kötü hale getiriyor…
Ben zırhlar silahlar, bilimum eşyalar beklerken
Karşımda bir insan duruyordu…
Hem de erkek…
Önüne doğru eğildim ve üstünde her hangi bir şey varmı yokmu diye bir kontrol ettim.
Tek kelime ile ‘’bok’’ çıktı…
Hıyar çıksa keşke en azından yerdik…
Peyfff… neyse zaten karnımda acıkmış durumda…
Afiyetle yiyelim…
Bir saniye!!
Neden ısırdığı bölge ağzımda kopmuyor?
Neden yiyemiyorum lan bunu…
Isırdığım bölgede sadece iki diş izi meydana geldi…
Şimdi çaktım ‘’Vampirim ya lan ben yada en azından öyle hissediyorum…’’
Başıma bir tokat atmayıda ihmal etmedim…
Ellerim anında burnuma doğru yöneldi…
O burnu hissettiğimde ise duygularıma engel olamadım…
Özledim be seni…
Tamam yeteneğim insan görünümü sayesinde görebiliyordum ama… doğal olarak orada durması insanı ayrı bir mutlu ediyor…
Dur bakalım şu herifi de eski usulde kurutalım…
Saçlarında tuttum ve kafasını havaya kaldırdım.
Sonrasında ise sağa doğru eğdirdim..
Offf… Sakalları batıyor adi herifin!!
Ağzımı açtım ve dişlerimi boğazına doğru götürdüm…
Kumo-chandan bilen bilir genelde dişlediğinizde dişlerden bir ‘’Fumu’’ sesi çıkar…
Genelde yani…
Bende ise adeta bir cips poşetini dişlerim ile açmışım gibi ses çıkmıştı…
Sonunda istediğim ve arzu ettiğim ırka kavuşabildim…
Bir bakalım vampir yani benim tabirim ile yoksa bilinmeyen ırkım ile neler yapabilirim…
Bu yediğim kişinin anılarına ulaşa bilirmiyim ki?
Haydi bir deneyelim.
İçmeye devam ettim. Hani böyle meyve suyunu içersiniz de dibinde kalınca ek gelmek istemez…
Hah aynen öyle oldu bunda da…
Ayrıca ben o olaydan NEFRET ederim!!
Baktım gelmiyor. Ölüyü kafa üstü çevirdim ve havaya kaldırdım. Beynine kan gitsin değilmi?
Sonrasında ise boynunda yeni bir delik açtım ve içinde kalanlarıda içtim…
Pek lezzetli değil bu arada kan…
Yani bakır ile sidiği karıştırın içine birazda karabiber ile kimyon ekleyin alın size kan…
// hepten deadpool’a bağladın varya seriyi
İğrenç…
Ben memelerimi özledim!!
Kanın son damlasının da içimde dolaştığını hissettikten sonra bedeni fırlattım.
Sanırım artık pek işime yaramayacak…
Amfide ki masalardan birine yaslandım ve düşünmeye koyuldum.
Fazla sürmedi kısa birkaç görü zihnime doldu…
*Tınn*
Bir saniye bu…
Bir saniye bu…
Vücudumda bir acı hissettim.
Sanki adeta tırnaklarımın yerinden söküldüğünü ve ayak baş parmağımın koparılması gibi bir acıydı…
Ulan sadece %12 lik kısmı gitti…
*Tınn*
[[Sağlık barınızın %12 lik kısmı azalmış durumda. Lütfen dikkatli olunuz. Mevcut can değeriniz 88071000 ]]
Oha!!
1 k ya ulaşmış lan can barım!!
Ohaa!!!
Bir saniye…
O kadar evrim geçirdim neden sadece bu kadar…
Bir düşünelim..
Acaba eksik seviye olduğu için mi?
Sonuçta telefonlar bile yeterli hafıza olmadığında eksik çalışabiliyor…
Mantıklı o zaman şimdi ki hedefim seviye atlamak.
Keşke deneyim puanımı ve durum penceremi görebilseydim…
Birde neden bu evrende sadece bunlar mevcut neden hiç Lonca, Görev, Usta-Çırak İlişkisi vs. yok!!
Lucifer yaratacağın dünya’nın ta a**na koyayım!!
İnsan bir görev verir en azından...
Amacımız olmadan avare ya**ağı gibi dolaşıyoruz meydanda!!
‘’Lucifer!! Bana görev ver!! ‘’
Oha sesimde çatallık falan kalmamış!!
Yehhu!!
Ayrıca…
Halen midemde durmakta olan çanta var biliyorsunuz…
Ve onun içinde bir miktar para var (Yaklaşık 2 sarı sikke kadar bilmeyenler 14-15 ve 16. Bölümleri okuyabilir.)
Hah işte ben şimdi o paraları ne yapıcam kıçıma mı sokucam?
Lan Pazar gibi birşeyde mi yok bu dünyada!!
Nerde sıçacak ulan bu insanlar!!
Tamam derin bir nefes alalım ve bir saniye…
Benim sigaram neden yok?
İlk bölümde sigara içiyordum sonrasında sigaram olmadı hiç…
Hımm…
Dışarıda kapı yanlarında duran zombilerin üstünü araştırmak en iyisi olacak sanırım.
Amfiden çıkıp hedefimi bina çıkışı yaptım.
Haydi döşe dukato!!..
Fazla uzun sürmedi dışarıya çıkmam…
Sanırım çevikliğimde hayvani ölçüde artmış…
Mümkün evrim geçiriyoruz lan sonuçta…
Dışarıya çıktığımda gözlerim azıcık kamaştı…
Güneşin batma saatiydi ve kırmızı turuncu renkleri ile ortalığı aydınlatmaya devam ediyordu.
Göneşin varlığı olduğu halde…
Ben dışarıda dolaşabiliyorum…
Bir zararıda yok…
Harika!!!
Şimdi ana hedefimize doğru ilerleyelim.
Önümde duran yaklaşık 7 zombi vardı 5 i erkek 2 si kızdı…
Bayan zombiler daha mekana geldiğim anda gözlerini bana dikmişti. Tamam erkeklerde dikmişti ama refleks farkı vardı.
Kolayca hepsinin kafası yere düştü…
Gücüm baya artmış haaa…
Pekala..
Şimdi üstlerini arayalım.
Erkeklerden 2 paket MURATTI, 1paket VICEROY ;
Kızlardan ise 1paket PARLIAMENT ve 1 paket prestije çıktı…
Okey kaçak sigarayı alıyoruz ve doğruca dağ bayır dinlemeden fırlatıyoruz…
Kaçak sigaraya hayır!!
Biz içmeyin demiyoruz ki;
İçiyorsan ADAMMM!!!!! Gibi içiniz!!
MURATTI’den bir tane çıkardım ve üstlerinden çıkardığım şekilli şukullu çakmak ile yaktım…
// resmen sübliminal mesaj var burda ürün yerleştirme vaaar bu reklamların paralarından bize düşen payı isterüük
Dumanın ağzıma doluşu oradan da nefes boruma doğru ilerleyişi beni adeta benden aldı…
Çok özlemişim lan!!
Sigaranın yarısına geldiğimde ise bir *Tınn* seni kulaklarıma dolmuştu…

0 yorum :

Yorum Gönder