DD-Bölüm 29-Sıçtık!!

3 Mayıs 2016 Salı

DD-Bölüm 29-Sıçtık!!



//Yn: Bu bölümde bana katkılarını esirgemeyen yücelerin yücesi aziz Ratel-dono Süleymana teşekkürlerimi sunar ve bu bölümü ona ithaf ederim. Fatih seninde ellerine sağlık paşam iyi düzenliyon !!
//Dn: Ne demek conıım :D
Yo selam millet Mete karşınızda mükemmel bir korku içindeyim şuan şişşttt!!
Geçen bölümde gördüğünüz gibi Jason adlı cengaver ile karşılaştık. Uzunca bir süre bakıştık ve...
Luciferin Göz Bebekleri adlı yeteneğim aktif hale geldi...

Ad: Jason Murp

Yaş: 17

Meslek: Işık Şövalyesi

Seviye: 21

Can Puanı: 900/900

Ruh Puanı: 150/150


Görebildiklerim sadece bu ama...
Korkum bir kat daha arttı. Işık Şövalyesi...!!?
Bakışmamız sona erdiğinde istemsiz olarak tutmuş olduğum nefesimi dışarıya doğru verdim.
Millet eğer bu düşündüğüm gibi ise benim ağzıma sıçar!!
''Aşkım? ''
Aha birde bu var ki sorma!!
''Ne?!''
"Neden bir anda kalbin gümbürtü ile atmaya başladı o kim? "
''O mu... Belamı s*kicek adamın kendisi herhalde!!?''
Tamam pekala sakinliğimi geri kazandım ve bakıyorum...
Rpg oyunlarda şövalye dediklerimiz birer tank niteliğinde dir.
Evet başlarda çok güçlü olabilirler lakin sonrasında çok zayıftırlar. Çünkü genelde yeteneklerinin bekleme süresi çok aşırı uzundur ve yavaş hareket ederler...
İyice bir kontrol edelim bakalım Jason'u
*tap* *tap*
*tap* *tap*
Hımm??
Kesinlikle düşündüğüm gibi normalden biraz daha yavaş...
Bunun iki sebebi olabilir...
1-) ya çok ağır bir eşya veyahut zırh giyiyor.
2-) bu dünya başladığından beri hiç çeviklik vermeyi düşünmedi...
İkinci seçenek daha makul...!!
Bu sırada benim olduğum binaya gelen 3 kişinin olduğunu fark ettim. Hızlıca girdiler seslerini buradan duyabiliyorum.
''Hey burada neden bir zombi bile yok?''
''Ne bileyim lan!! Dök işte gitsin şu benzini!!''
'' Reisin ne dediğini duydunuz. 3.kata kadar benzin dökülecek!! ''
Hassiktir!! 3. Kata kadar benzin? Hem de benim bulunduğum benim ev olarak düşündüğüm yere!!
Şimdi sinirlendim işte!!
Burada yaşayıp öldürebilecek olan kişi sadece benim!!
Hızlı hızlı adımlar ile ilk kata çıktıklarını duydum. Ayak seslerinden sadece 3 kişi oldukları belli idi...
İlk katta fazla oyalanmadılar.
Doğruca ikinci kata geldiler.
Bu sırada ben ise bir gemi kaptanı edasıyla gurur ile 3. Katın başına doğru yürüdüm.
''Görünüm Değişikliği'' diye fısıldadım ve elimde ki Leydi ile birkaç adım aşağıya doğru attım.
''Leydi... Bir şey sorucam''
''Efendim hayatım sorabilirsin buyur? ''
'' Biraz sonra insan öldürebiliriz. Senin için bir sıkıntı oluşturuyor mu? ''
'' İnsan? Hayır aşkım eğer sen öldürüyorsan benim için sıkıntı yok!! ''
'' Peki bu sırada can emme ve ruh emmeyi aktif tutar mısın sürekli çünkü lazım olacakta...''
*İnsan görünümü içerisinde kalan süre 3:12 *
'' Tamam eğer sevgilim istiyorsa... Kesinlikle tutuyor olacağım!!''
Bakın beyler şimdi normalde Rüzgar Kükreyişi ile öldürmek çok isterdim... Lakin öldüremem!!
Çünkü atacağım bir rüzgar kükreyişi ile bütün adamları peşime takarım...
Buna gerek yok o yüzden arkadan saldırmaya çalışmak en iyisi
Ağır ve sessiz adımlar ile merdivenleri birer birer inmeye devam ettim.
Son merdiven adımları...
Lakin olmadı!!
Neden diyecek olursanız...
Bakın beyler size bir tavsiye benden dereyi görmeden asla paçayı sıyırmayın!!
Çünkü ben yaptım ve olanlar çok kötü oldu.
Bunu da neden diyorum çünkü...
Leydi'yi merdivenin demirlerine çarptırdım yanlışlıkla!!
*Tınkkk*
Lanet olsun şimdi sıçtık.
''O ses de neydi Orkun!! ''
//Resmen sübliminal mesaj
'' Bilmem Cafer git bir bak!! Muhtemelen bir zombidir. ''
Abii!!!
Sıçışlar yine... Lan benim şansım niye hep böyle düşük!!
Bir ara şans kasıcam kesinlikle!!
İsminin Cafer olduğunu anladığım adamın ısısını görmeye başladım. Lanet olsun çok yakında...!!
''Hey sende kimsin lan !!''
Siktir görmüş!!
''Ben... ben burada yaşıyorum... ''dedim.
Lan ben ne dedim!!
''Şimdi... Siktirin... Gidin!!''
''Orkun ne diyor lan bu bebe!!''
Bakın beyler şimdi daha demin şıçtığıma şahit oldunuz. Normalde bu tip konularda anime de ilk olarak işgalci saldırır sonra ise ev sahibi s*ker!!
Lakin bunu bir kralım ilk ben saldırıyorum.
Bir fişek gibi hızlıca ilerledim ve önümde adının Cafer olduğunu öğrendiğim adama doğru Leydi'nin kudretini göstermek boynumuzun borcu olur.
''Cafer dikkat et lan!! ''
''Ne oluyor a*ına koy...''
*Swistt*
Kafasına doğru savurduğum Leydi boynunu sanki bir kağıdı kesiyormuşcasına kesmişti...
Kafasının kopma anından itibaren süs havuzlarında yukarıya doğru fışkıran su misali boynundan yukarıya kan fışkırıyordu...
Bir yada iki saniye boyunca ayakta o şelale görüntüsünü verdi sonrasında ise kaba bir *Pat* sesi ile birlikte yere düştü...
''Ananı sikeyim!!''
Orkun denen adama bakıyordum. Eli bir anda arkasına gitti ve arkasından bir adet ''Beretta 92 '' model silah çıkartıp bana doğrulttu...
Kafamda bir soru var acaba 3. Kişi nerede diye...
Ben bunları düşünürken...
*Dıkşınya*
*Dıkşınya*
Diye iki el ateş etti bana...
*Tınn*
[[Mevcut can puanınızdan 25 puan düştü. Mevcut canpuanı 250/300 ]]
Şimdi 250 nasıl oluyor derseniz Leydi sayesinde can puanım yükseldi...
''Geber ulan or**pu çocuğu!! ''
İki el daha ateş etti!!
25 can daha düştü. Mermilerden birisi 12.5 can puanı düşürüyor sadece...
Böyle şarjörü boşaltsa ölmem...
Lakin!!
Ulan bu silah değerli olabilir benim için!!
Lan!!!
Sıkma lan bana ver öl deneyim puanı kastır.
Bakın millet şuan için kontrolüm dışında olaylar...
Leydi'yi iki elime aldım ve tüm gücüm ile rahat 10 metre ileride olan adama doğru savurdum.
''Rüzgar'ın Kükreyişi'' kullanmayacağım desem bile yine de kullanmıştım.
Daha kılıçtan şok dalgaları çıktığı anda ki şok dalgaları artık kiraz ağacının yaprakları renginde çıkıyor... manyak şekilli!!
Çıktığı anda etrafımızdaki duvarlarda çatlamalar meydana geldi... ve doğruca hedeflediğim insana doğru ilerledi...
İlerleyen ses dalgası ile adam korktu ve idrak etmekte biraz geç kaldı...
Geç kalsa bile bir miktar hareket etti ancak yeterli olmadı...
Hareketi her ne kadar idare eder olsa da.. Ancak vücudunu sağa doğru döndürebilmişti ki..
Beli ile göğsü iki parçaya bölündü....
Bölündüğü anda mermer zemine adet bir kan banyosu oluşmuştu...
''Ahhhhhhh!!!'' diye bir çığlık ağzından yükseldi...
Ve direk olarak yere düştü....
Bu sırada ise benim kılıcımın kükreyişi devam etti ve duvarı patlatarak yok oldu. Dışarıya bir adet çıkış bileti yaratılmış oldu!!
Geçmiş olsun panpa!!
O silahlar bana lazım.
Doğruca koştum ve üstünü aradım. Üstünden bir adet Beretta 92 model tabanca bir adet bıçak ve bir adet yedek şarjör çıktı.
Silah ile yedek şarjörü aldım yedek şarjör direk olarak yuttum mideye!!
Yutarken düşünmedim değil acaba götümde patlarmı kurşunlar diye ama...
Neyse siktir et!!
Adının cafer olduğunu bildiğim kafası olmayan adama baktım ve üstünü aradım...
Ondan da bir adet Beretta 92 ve bir adet yedek şarjör çıktı...
Silahın içindeki şarjörü ve yedek şarjörü aldığım gibi mideye attım. Sonrasında kıyafetine dikkatlice baktım.
Klasik bir askeri kamuflaj üstünde bir adet sözde yelek ayağında bir çift bot vardı. Kamuflajın boğaz kısmı kandan ıslanmıştı boynunu kesmenin sonucu...
Adama bir baktım aşağı yukarı benim ile aynı boydaydı..
Leydiyi yere bıraktım ve hızlıca üstümü değiştirdim...
Elime Leydi'yi geri aldım.
''Sevgilim harika görünüyorsun'' sana askeri kamuflaj çok yakışıyor dedi.
''Gerçi sana her şey yakışıyor ya...'' diye ekledi ve ardından derin bir nefes aldı...
Azgın bir kılıç peki tamam...
Şuan ki duruşum tıpkı saitama'nın o meşhur duruşu...
Üstümü de değiştirdikten sonra ise yarık olarak açılan duvarın gibine doğru ilerledim.
Neredeyse dibine gelmiştim ki... Tiz bir ses beni durdurdu...
*hiiiiiiii!!*
Sesin geldiği yön odaların birisine aitti. Oda numarası 87.
Ah!! Üçüncü kişi bu!!
Bir başka ses duyuldu..
''Evet şuan kızlar yurdu içerisindeyiz. Bir adet canavar bize saldırdı iki kişi hayatını kaybetti!! Çabuk olun bize yardım edin!!''
Hass*ktir!!
Lan beni keşfettiler!!
Sen bittin oğlum....
Seni kimse bulamaz artık!!
Uçar gibi koştum ve daha odaya gelmeden önce Leydi'yi savurdum.
''ZZZAAPPP'' diye bir ses Leydi'nin keskin tarafından yükseldi ve doğruca ilerledi.
Odayı enlemesine olarak kesti ve ilerleyemeye devam etti....
Odanın dışına çıktığında ise camları patlatarak son buldu...
Odanın içerisine girdiğimde o kişinin öldüğünü çoktan biliyordum. Çünkü kılıcı kafasını kesecek şekilde savurmuştum..
Çok sinirlendirdiği için onu yedim!!
*Mosh*
*mosh*
''Hiiiüüü''
Afiyet olsun...
Üzerinde ki mermileri alarak hızlıca yaratmış olduğum yarıktan aşağıya atladım...



0 yorum :

Yorum Gönder